דף הבית מרכז המידע מאמרים שירותי פריצת כספות באישור ממשלתי

שירותי פריצת כספות באישור ממשלתי

שירות פריצת הכספות הוא בין השירותים היותר רגישים ועדינים בתחום מתן וקבל השירותים, וזאת בשל מדד החשיבות ורף החשיבות הגבוהה בעת ביצוע הפעולה ובשל האחריות הרבה והכוח הרב, כמו מידע אישי וידע אודות הבית, הדיירים, העסק והפעילות בכל אחד מהם.

כספות למשרד
כספות למשרד

שירות פריצת הכספות הוא בין השירותים היותר רגישים ועדינים בתחום מתן וקבל השירותיםוזאת בשל מדד החשיבות ורף החשיבות הגבוהה בעת ביצוע הפעולה ובשל האחריות הרבה והכוח הרבכמו מידע אישי וידע אודות הביתהדייריםהעסק והפעילות בכל אחד מהםלכןמנעולנים עוברים מבחני הסמכה וביקורות הסמכה ואמינות באופן מבוקר והדוק ביותר ברמה ממשלתית ומוסדים כתוצאה ממקרים לא מעטים בהם לקוחות נפלו קורבן לבעלי מקצוע בלתי אמינים ושרלטניםבייחוד בתחום זה.

כיצד מוצאים מנעולים מקצועיים ואמינים ואיך נדע ללא ספק כי ברשותם אישור ממשלתיים וביטחוניים ומקורייםמהי החשיבות באותם אישור ממשלתיים וכיצד ניתן ומומלץ לאתר מנעולנים בימים אלו בהם קשה מאוד לסמוך לא רק על המנעולן שלך אלא גם על השכן ממול – האם כל זה אפשרי והאם יש דבר כזה – שירות מנעולנים על בטוח“?

שירותי פריצת כספות בדרום הארץ

דרום הארץ ידוע כאחד האזורים הקשים ביותרלא רק מבחינת איתור נותני שירות איכותיים במחירים סביריםאלא גם מאחר שהפריצות והגניבות באזור גבוהות יותר באופן משמעותי מאתרים ואזורים שונים בארץכתוצאה מהרגישות והמתיחות הרבה באזור רביםלקוחות רבים נופלים קורבן למנעולנים בלתי מקצועיים אשר למדו את המקצוע על הדרך ואין ברשותם כל תעודה או הסמכה אמיתית.

למרות כל אלהלקוחות רבים עדיין אינם מודעים לחשיבות הנושא ואינם מבינים את החשיבות של בחירת מנעולן ו פורץ כספות באישור ממשלתיכלומראישור של כוחות הביטחון וההצלה.

גם אם המחיר יהיה מעט גבוה יותרחשוב מאוד לעמוד על כך ובמיוחד בדרום להתעקש לקבל שירות של מקצוען מנעולן מוסמך ומוכר כדי למנוע מצבים של פריצות מסתוריות בין אם לבית ובין אם לכספת.

האם כל מנעולן זקוק לאישור ממשלתי לפריצת כספות?

כןכל מנעולן בכל תחום בין אם לפריצת כספות ובין אם לפריצת דלתותדירותעסקים וכיוצא באלהזקוק לאישור ממשלתיקרי אישור של כוחות הביטחון לפריצת מנעוליםאישור אשר כולל תעודה הסמכה חתומה על ידי כוחות הביטחון שמחייבת תוקףהרי לא ייתכן שמנעולן יעסוק בתחום מבלי לחדש את תוקף הרישיון שלו.

עבודה ופעילות בתחום זה בהכרח תהיה עם רישיון בתוקף ועל כןחשוב מאוד לבדוק את הנושאבעיקר כאשר מדובר על מנעולן ופורץ כספות .

שירותי פריצת כספות – למי זה נדרש?

פריצת כספות דרושה לבתי עסקארגונים וגם לקוחות פרטיים אשר שכחו את הסיסמאאיבדו את המפתחות או זכו לביקור פורץ ששבר את המנעולבמקרים של פריצה אחרי שהזעקנו את המשטרה חשוב מאוד להחליף את המנעול ולוודא את ההסכמה של המנעולןקל מאוד ליפול בפח של שרלטנים וקשה מאוד לצאת ממנו.

על כןבמיוחד אם פרצו לכם את הכספתחשוב לטפל בהחלפת המנעול ומיגון הכספת אצל איש מקצוע מוסמך ומורשה על ידי כוחות הביטחון המוכרים כארגונים ממשלתיים.